Onsdag!

I måndags kom ju Robin hit och vart massa myspys, kikade på tv och sådär ;*
Igår så råkade jag försova mig så klev upp runt halv 9 och gjorde mig klar... sen kom Cissi och hämtade mig runt 10 och älskling låg kvar... sen var vi bara på skolan och sen åkte jag hem och Daniel kom och hjälpte mig lite med avloppet och så... kvällen såg jag bara på Gossip girl och sådär...
Idag försvo vi oss IGEN, förstår inte vad det är för feeel!? men men... kom iaf nyss hem och ska plugga, duscha och sen ska jag fara till Robin :)

Kan fortfarande inte släppa att jag varit och sätt Britney igen.. det är helt obeskrivligt, att se henne bara några meter ifrån en... det är sån sjuk känsla... och hon är ju så vacker, herregud!



och en sån här affisch fick jag av älskling i torsdags :D min sötnos är bäst ♥


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0