Några Punkter...

  • Jag slickar alltid bort saltet på chipsen innan jag äter dom.
  • Jag säger alltid 'Hej då' och 'Love you' till min katt innan jag går hemifrån.
  • Jag klarar inte av att någon annan städar hemma hos mig, måste ha det på mitt sätt.
  • Jag klarar inte av och sova utan tvn.
  • Jag kollar alltid brevlådan när jag går/kommer hem även om jag redan gjort det, tvångstanke.
  • Jag stressar alltid, spelar ingen roll om jag har flera timmar på mig, stressar ändå JÄMT.
  • Jag känner oftast på mig när det ska hända någonting, får en speciell känsla i kroppen och det slår nästan aldrig fel.
  • Jag tror på "spöken".
  • Jag har sjuk beslutsångest, kan stå vid en hylla på tex ica hur länge som helst och vela och vet aldrig om jag ska köpa eller inte.
  • Jag får ångest när jag ser mig själv naken i spegeln.
  • Jag får jätte lätt kväljningar av vissa typer av mat, som spagetti eller liten fett bit på kött tex.
  • Jag har världens sämsta morgon humör.
  • Jag är SJUKT rädd för getingar, och småkryp över huvudtaget äcklar mig.
  • Jag får panik om någon håller fast mig.
  • Jag kan störa ihjäl mig på personer som äter på någonting som låter (om man inte äter själv).
  • Jag gråter jätte lätt till program eller filmer.
  • Jag litar inte på någon, knappt ens mig själv.
  • Jag är bra på att ljuga (om det verkligen behövs)
  • Jag gillar inte Julen.
  • Jag skulle vilja kunna sjunga.
  • Jag blir äcklad om någon petar i näsan,tanken på snor får mig att vilja spy.
  • Jag är världens största pessimist och tror alltid det värsta.
  • Jag tror ibland att jag ska dö såfort jag sätter mig i en bil/buss, men någonting som aldrig slår fel är att jag får hjärtklappning såfort man ska köra om en lastbil eller ligger bakom en lastbil.. varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0