Rusar fram...

Ja herregud vad veckorna går fort.. känns som det är torsdag hela tiden!

Igår åkte jag som sagt till Robin runt 19 och i vanlig ordning gick vi till willys och handlade och sen hem och kikade på tv och så.. sen tog vi en till sväng på willys och sen låg vi bara i sängen och myste, min underbara älskling
Imorse kom Cissi och hämtade mig runt 8 och gud vad trött jag var, ville bara gråta haha.. hade iaf matte och sen slutade vi runt 14... imorn måste jag dela upp svenskan och människan socialt och kulturellt och ha 1½ timme på båda... får INTE försova mig!

Och just det.. vi hade möte med läraren i socialpsykiatri och båda 2 fick VG!! förstå vad fantastiskt... och vad chockad jag blev, trodde på ett G, knappt det haha... så det var en roligt :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0