UNDERBART!

Kvällen igår kan inte beskrivas med ord... det var så sjukt jävla underbart!
Kom dit runt 19, köpte mig en t-shirt och kollade förband... sen strax efter 21 kom Britney in på scen och vilket jäävla drag det var, och jag grät hahaha.... I 1½ timme fick jag stå där och se på min älskade underbara Britney,
Hon är bäst och kommer alltid vara bäst... Både bilder och videos vart fan helt okej... och såg henne mkt bättre än jag trodde jag skulle göra.... hon är så vacker ♥ Gud ville aldrig att det skulle ta slut...

har så mkt bilder och videos men ni får nöja er med dom här just nu :)





Nu ska jag göra mig klar och möta upp Robin, skriver mer om helgen imorn!

Puss/ Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0