Bio igår...

Var ju som sagt på bio med Robin igår och såg Crazy stupid love... den var faktiskt mkt bättre än väntat + att han fått biljetterna så var ju i stort sätt gratis :)  Den slutade runt 20 och då tog vi bussen hem... eller vi gick på willys först och handlade godis sen glodde vi bara på tv och myste ;*
Vaknade runt 6 imorse men min sötnos mådde inte så bra så han vart hemma... ville verkligen inte kliva upp när han låg och höll om mig finns fasen inge mysigare än och vara nyvaken och bara ligga och kramas ♥
Åkte iaf till skolan och har nyss kommit hem, ska väl göra mig någon mat och sen bara dö i soffan...
skönt att vi slutar vid lunch imorn :) sen ska jag väl vara med älskling imorn eller på lördag oxå :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0