Grattis till min älskling!

For ju till Robin runt 14 igår och satt och surrade med han och Kevin, sen runt 17 kom lite av hans släktingar och det vart lite fika och sådär... dom for väl runt 19-20 och då gick vi på willys en sväng.. sen kom Mats och medans dom 2 satt och fnissade till roliga videos till kl 1 så kikade jag på program om 9/11....
sen for han hem och vi somnade väl runt 3-4 kanske? Klev upp runt 11 och käkade och allt sånt där.. sen på eftermiddagen så gick vi ner på kulturmagasinet en sväng och kikade runt :) Efter det åkte vi hem till honom igen och kikade på tv och beställde mat... kom hem för inte så länge sen och ska bara kika på tv sen sova...
Har iaf haft super trevlig med min älskling och grattis igen hjärtat ♥
Imorn är det väl skola och sen ska jag väl till min babe igen som det ser ut :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0