It´s Friday, Friday....

Råkade sova över imorse... tack och lov vaknade jag strax efter 7 och Cissi var så snäll och hämtade mig :)
Och vi båda var irriterad på skolan idag... vi gör ju grupparbete men alla bara försvann och läraren är ju inge bättre... letade fan igenom heeela skolan innan vi till slut hittade henne som hade packat ihop sina saker och släkt ner klassrummet typ 20-30 min innan vi slutade.. bra där :P
Var ner på ica med Daniel en sväng förut och nu har jag precis duschat, ska ut och hänga tvätten på tork och när det är klart vid 16-17 ska jag fara till Robiiiin :D ♥  Blir väl film och myspys som vanligt ^^
Men ha en trevlig kväll så hörs vi imorn!

Just det.. 1 månad kvar till Britney idag oxå... 1 MÅNAD!!! Gaah jag längtar ihjääl mig :D

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0