Lista...

VEM

Vem är i rummet med dig? Bubbas (katten)
Vem fick du senaste sms av? Cissi
Vem tänker du på nu? Robin
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Oj? kommer inte ihåg
Vem önskar du var med dig nu? Robiiin
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favvo så...

VAR

Var är din mobiltelefon? På vardagsrums bordet
Var handlar du mest? ICA borde jag väl säga
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Kommer inte ihåg vart jag köpte den...
Var åkte du senast bil?  Från skolan till Navet


VAD

Vad åt du senast? Godis
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Grå
Vad är den närmaste saken som är blå? Inget...
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Lila och svart typ...
Vilken film såg du senast? Bridesmaids
Vad hör du just nu? Extreme Home Makeover på tvn

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp
Hånglat på en bio? Japp
Hånglat i skogen? Japp
Tyckt att din kusin är het? Haha ja
Sovit naken? Oftast när jag sover med Robin
Kört över hastighetengränsen? Nej
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Japp
Fått hicka? Japp
Dumpat någon?  Japp
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Mjaa har för mig det`?
Varit i slagsmål? Nopp
Smugit ur ditt hus? Japp
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp
Hånglat med en främling? Japp
Älskar eller saknar någon nu? Både och... Robin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0