Skola imorn...

Igår runt 20 bestämde sig jag och Ida för att åka till Benny och dricka lite vin och sådär...så han hämtade oss vid 21 och sen satt vi där och spelade kort, surrade och drack lite...super trevligt :)
Sen innan 1 var jag hos Robin haha jävla fyllskallen... han somnade ju på 2 sekunder och en annan kunde inte somna föränn vid 3-4 för att han låg och rörde sig och hade för sig massa ljud och ja haha.. sötnosen min!
Vaknde väl runt 11-12 och gick ner på sibylla och köpte hem mat och sen har vi bara legat i sägen heeela dagen ;*
Sen åkte vi och köpte middag runt 17 och sen vart det sängen igen haha.. så har nyss kommit hem och ska väl lägga mig igen snart och sova... skola imorn så är väl lika bra det :P
Hoppas ni haft en trevlig helg....

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0