Tidig present!

Igår strax innan big brother skulle börja kommer min älskling hit, han har ju nyckel så han kom bara och klampa in och jag trodde jag skulle få hjärtsnurp... iaf så hade han med sig min tidiga födelsedagspresent..
och vad var det då? Jo en ny telefon... haha vart så arg på han, anser att det inte är hans grej att köpa till mig :P
men såklart jag vart glad också, min sötnos

En sån här fick jag.. "Välkommen till 2000-talet" sa mitt hjärta och tyckte jag behövda förnya mig haha! ♥



Nu ska jag duscha och sådär.... vid 15 ska vi gå på bio och se nya American pie, efter det ska vi handla och sen laga mat och sådär blir nog en bra dag :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0