GLAAAAD!

Igår ringde min syster till mig och sa att hon köpt en sak till mig, eller till oss och vad var det?
Biljetter till MARILYN MANSON och ROB ZOMBIE i december, förstår ni hur jävla glad jag är?
Har velat sätt Manson i snart 15 år, kunde inte fått en bättre överraskning, ja förutom Britney då ;) haha...
Guud vad underbart det kommer bli, wiiiiie happyface!!! :D
 
 
Var även på kulturmagasinet med Daniel igår och strosade runt, var även på willys, jula osv..
Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och kikar på våra bästa år, ska städa och duscha sen kanske följa med Daniel på arbetsförmedlingen och senare i eftermiddag skulle väl Robin komma som det lät, käka middag, se film och så.
Hörs senare ha en underbar dag ^^
 
Puss/ Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0