Sommaren snart slut...

Jaha då var första skoldagen här, men vi börjar 13 och det är ju skönt.
Trodde dock inte vi började förrän på måndag men ack så fel jag hade och jag som har såsat på med min fördjupningsuppgift som jag haft i sommar... men är inte mkt alls kvar så den är nog klar absolut senast imorn :)

Får även ångest att skolan börjar igen, för vad betyder det? Jo att vintern närmar sig med stormsteg, fyyy fan jävla äckel vinter.. har bott i mina shorts typ hela sommaren och vill fortsätta göra det, hatar mycket kläder men det är bara att gilla läget :(  har man tur är det väl iaf 1 månad eller lite mer kvar av värme..

Vad har jag gjort senaste dagarna? inget speciellt... i måndags var jag och Robin till birsta och handlade lite, ÄNTLIGEN har jag en dammsugare igen gud vad underbart, ska dammasuga heeela tiden nu haha...
Sen efter det åkte vi hem och började kolla en ny serie som heter Bedlam som är helt okej innan vi somnade :)
 
Just det om inget kommer i mellan ska jag klippa mig imorgon också, dock bara toppa mig och så men det ska bli så sköönt, känns som att håret väger 30 kg och det går inte och göra ett skit med det.
 
Aja det vart en liten uppdate iaf.. ha en fortsatt trevlig dag så ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för skolan!
 
 
Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0