Ja herregud!

Hände en sådan sjuk sak idag, kommer låta rätt konstigt men är ju inget nytt att det händer konstiga saker här :P
Mina nya skor jag köpte som jag skrev om i ett tidigare inlägg ställer jag alltid brevid varandra ja som man brukar göra med skor. Gjorde det i vanlig ordning igår och har inte rört dom sen dess...
Klev upp runt 10 och har greja på... sen runt 13 går jag till köket och röker och när jag ska gå tillbaka står ena skon kanske 3-5 dm snett bakom den andra, finns inte en chans att katten kan flytta den en sådan bit och lyckas få skon att fortfarande stå upp och hade den stått där tidigare hade jag sätt den.
Står iaf och bara stirrar på skon och ställer tillbaka den...
det går kanske 1-2 min så ser jag att den flyttats 1-2 dm IGEN!? hur fasen går det ihop?
Jaa vad säger man?

Ska iaf snart torka håret och sen bege mig mot ica och möta Robin, ska handla lite och sen hem hit och laga mat.
Sen blir det väl serier eller någon film och sen sova :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0