2012..

Ja då är det nytt år då och man får hoppas att det blir ett bra sådant :)

Sitter och kikar på tv nu och gör inte mycket alls.
Var till läkaren idag och tog prover, vägde och mätte mig...
dom skulle även skicka en remiss till en dietist för nu jäklar måste jag gå upp i vikt, väger alldeles för lite och jag hatar det... är så äckligt och se sig själv i spegeln, man vill bara gräva ner sig när man ser hur smal man är..
Nej helst av allt skulle jag vilja täcka över alla speglar och undika att se mig själv tills jag gått upp minst 10 kg!
Men för hoppningsvis blir det bättre från och med nu... aja nog om det!

Imorgon skulle väl Robin komma hit så då blir det myspys för heeela slanten :) ♥

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh ska du få komma till en dietist! Vad roligt för dig! Det här kommer bli ett super år med allt :D

2012-01-04 @ 10:47:07
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Melinda

Jaa jag hoppas det blir av snart :D

2012-01-04 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0