Uttittad!

Har en jobbig känsla i kroppen och känner mig uttittad vad jag än gör... har en smula ångest också.
Ska man inte känna sig lugn i sitt eget hem? som vissa av er vet tror ju jag på "spöken" och någonting är det här nu igen...
Varenda kväll när jag ska sova hör jag ljud osv.. vissa ljud vet man såklart vad det är ifall tvn knäpper osv, men när det låter som att någon går över tröskeln till vardagsrummet (det knakar till på ett speciellt sätt på golvet då) det låter som köksluckor öppnas och känns som att nått hoppar upp i sängen är mindre roligt... speciellt när man har katten inom synhåll och vet att det inte är han... tvn har inte slagits på av sig själv i sovrummet nu på någon vecka iaf..
och igårkväll small det till nere i trappen + att det lät som att någon  kom in i lgh när jag stog och duschade nyss.. då får man ändå lite jobbig känsla i kroppen... tacka fan att Robin ska komma hit idag!
Och som jag sagt får folk tro vad dom vill men jag vet vad jag känner och vad jag hör men ibland börjar man sjävl undra om man börjar bli smått galen?

Nog om det... som jag skrev kommer Älskling hit och det blir väl tv och sådär som vanligt.. har även lånat Daniels monopol så ska spöa han i det också ;)
Nu ska jag torka håret och bjuda mina "spöken" på kaffe, haha skämt och sido...
Hörs imorn.

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0