Att folk orkar...

Klev upp runt 10 och skulle egentligen ha tvättat men orkade verkligen inte så bokade om tiden tills på söndag.
Har städat lite, duschat och greja på, håller även på att tina upp en fläskfilé för Robin kommer väl sen och det blir middag och kanske någon film? Får se vad vi hittar på.
Hade hoppats på pengar idag men icke, dom kommer väl på måndag eller så då :(
 
Hade tänkt skita i det men...
Har skrivit det förut och jag skriver det igen, ingen vet någonting om vad som händer i mitt liv,
Ni känner inte mig.
Så kom inte och tro att det är några nyheter för mig eller att jag inte vet något om saker för då har ni fel :)
Så spar mig kommentarerna, är ingenting jag inte redan vet som sagt men tycker bara det är onödigt,
därför går detta inlägg inte att kommentera och respektera det tack!!
 
 
Puss/ Melinda
Trackback
RSS 2.0