Sean Paul!

I fredags var det ju så sjukt fint väder och varmt som fan så jag och Daniel åkte ut och hälsade på Drougge pådagen sen efter det åkte jag och Linda till bolaget, hem och gjorde oss klar och sen satt vi på hennes balkong hela kvällen och drackoch surrade skit, super mysigt :)
 
Igår övertalade Cissi mig att komma dit och dricka och sen gå på gatufesten, gick med på det till slut så Daniel var så snäll och körde dit mig vid 19, vi drack, surrade skit och innan vi visste ordet av var kl efter 22... så jag, Cissi och Jossan traskade ner på stan, satt oss i Daltons tältet och träffade trevligt folk ^^
Vi gick även och dansade loss till Sean Paul, helvete vad roligt vi hade... är glad att vi bestämde oss för att kolla en stund iaf :D
 
Strax innan allt stängde traskade vi bort till Allstars och mötte upp grabbsen satt där en stund innan detvart sista bussen hem.. och gud somnade som en klubbad säl...men haft en suuuper bra helg :D
 
Jo just det är Cissi som har alla bilder så kan sno nåra av henne när dom laddas upp  ;)
 
Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0