Grillat.

Igår runt 18 åkte jag hem till Cathrine och åt middag, grillad kyckling, potatissallad, sallad och så
med henne, pappa och nå kompisar till dom :)
satt och surrade fram till 22 då jag gick till bussen..men hade super trevligt iaf.

Vaknade runt 13 idag? tror det är vädret som gör det... har duschat, skrivit lite och nu väntar jag på Robin,
vi ska åka och handla någon mat sen hem och laga den och det blir väl film eller så ikväll..
Lär nog mobilblogga om jag känner mig rätt, bättre det än att föra över bilder och blabla... höjden av lathet ;D

men ja så vi hörs väl senare!

Underbart söta Britney Spears vid ca 10 års ålder ♥

Underbar text, underbar låt, underbartframträdande - Lonely!


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0