Inget speciellt.

Har inte känt att jag haft så mycket att skriva om eller haft lust men tänkte slänga in ett inlägg nu.

E-type var förövrigt skit roligt och det var skoj att gå med mamma och dom :)
Tog taxi till Robin efter det och sen i söndags for jag hem...

Åkte på magsjuka i måndags men tack och lov höll det inte i sig så länge...
Igår mådde jag bättre men var fortfarande dålig i kroppen, kände mig yr och sådär så det var lite jobbigt att ta en sväng på stan med älskling, vart en snabb fika och så hittade vi 2 tröjor på rean till honom, skit fina :)
Åkte hem till han efter det och låg bara och glodde på tv, vart hemma idag från skolan också men nu har jag all aptit och sånt tillbaka och mår bra så imorn blir det skola igen.
Blir nog en sväng på stan efter det också med Robin, han måste kolla på ett par byxor och jag kika jag med :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0