Imorn smäller det...

Idag klev jag upp runt 8, ringde några samtal, duschade och började tvätta kl 10.
Gick på affären och apoteket och sen när tvätten var klar runt 12 åkte jag in till skolan och träffade min mentor och surrade lite såhär innan det vankas sommarlov :)

Vad gör jag nu då? jo jag kikar på 101 dalmatinerna, surrade nyss med Robin och ska väl äta nå gott tror jag...
Cissi skulle väl ringa en sväng också.

Imorn är det min dag och som sagt blir jag hela 25 svåra år.
Robin kommer väl hit innan 12 iaf så vi kan åka och handla och greja på,
sen runt 13-14 kommer pappa och Cat hit och det blir massa fika... senare runt middags tid när dom åkt och så ska vi väl äta pizza eller så (ovanligt) haha och lär väl se någon film och sådär innan det blir till att krypa ner och sova :)
det blir nog en bra födelsedag iaf ♥


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0