Men in black 3!

Igår runt 17 kom Robin tillbaka hit och vi lagade mat, vart kött med pommes och beasås sen efter vi smält maten en stund åkte vi till donken och köpte en mcflurry och sen vart det bio runt 20, Men in black 3 som var huur bra som helst :)
Efter bion åkte vi hem igen men vi vart så rastlös så vi åkte till Norra berget och åkte linbana haha..
var väl hemma runt 1 igen och kollade lite på tv innan vi kröp ner...

Idag har jag varit på birsta en sväng och sen på skolan... har även varit och solat och nu har jag kletat i hårfärg som snart ska tvättas ur.

Imorn blir det sista skoldagen innan sommarlov och efter det ska jag väl hälsa på farmor en sväng på sjukhuset och sen kommer Robin hit, får se vad vi hittar på och han lär väl sova här så blir väl inte så mycket mer än så.

Skulle knäppa kort under min födelsedag men vart bara en på söto som skulle gosa ner sig och på blommorna :P



Brukar inte lägga ut såna här bilder, MEN!
Jag älskar min nya tattooo som nu är läkt och fin och såhär ser det ut i sin helhet :D ♥



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0