Slut som artist!

Ja herregud jag är så fruktansvärt slut i huvudet och kroppen, vill verkligen bara lägga mig ner och aldrig mer vakna känns det som... så psykiskt stressad över allt med bland annat pengar och skola så det är hemskt.
Sen gör mina ben såå ont, eller vaderna rättare sagt.
Så fort det börjar närma sig sommar så får jag vätska i mina vader, ju mer jag går ju värre blir det.. dom sväller, blir sten hårda och känns som att dom ska sprängas och det är så fruktansvärt obehagligt och gör såå ont.
värst är ju när fötterna också sväller så det ser ut som nå jävla elefant fötter....
klarar inte alls av att gå länge inna det sätter igång, fy!

Igår var iaf jag och Robin och hjälpte pappas tjej att flytta.. vi var några stycken så det gick rätt fort ändå,
fick massa go fika och grejer också :)
Min underbara bror har också varit här uppe i helgen, så roligt och få träffa honom igen ♥

Snart kommer Robin hit.. lär bli tv och myspys som vanligt... mina ben dödar mig, kanske man kan få sig en massage ;)

Och på lördag fyller jag 25, förstår ni? 25 jävla år!!! vart tog tiden vägen? var inte jag nyss 15? :)
Pappa och Cat kommer iaf hit och fikar med mig och älskling,
ska köpa mig partyhattar också och ha ett litet kalas med oss 4, haha ;)




Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0