Söndag!

Igår så var det ju som sagt min födelsedag.
Robin kom och hämtade mig runt 11 och sen åkte vi på willys, ica maxi och skopunkten...
Runt 14 kom pappa och Cat hit och även Daniel kom och surrade lite :) fick pengar som alltid behövs Tack ♥
När dom åkte så for jag och Robin till birsta en sväng och kikade runt, vart middag efter det och sen åkte vi till Norra berget och åt glass och sen vart det Södra berget och  gå björnstigen innan vi åkte hem hit igen och kikade på Eurovison, rätt låt vann :D och sen somnade vi väl runt 1-2? iaf jag haha.

Han frågade även om jag ville laga middag och gå på bio ikväll så det blir väl så...
en skön söndag helt enkelt :)


Puss/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0