Blåsigt

Igår kväll var jag bara hemma och tog det lugnt. Kikade på tv och åt lite gotta :)
Klev upp runt 9 imorse och åt frukost och sådär, sen kl 10 var det dags för tvätt så det är väl vad jag gjort idag...
ska inte göra ett skit idag heller, väldigt skönt faktiskt :)
Imorgon är det skola i vanlig ordning och förutom det händer väl inte så mycket vad jag vet... kanske kika vad Micke ska göra... vi må ju seklart Walking dead (även om jag nyss sätt säsong 3) haha..men det är ju så jävla bra och han har ju faktiskt inte sätt det :)
Våren skulle komma från och med idag typ sa dom....jo det var 10+ men då blåser det ju så in i helvete istället då...kan ju hoppas att det drar igång till veckan, huvva vad less man är på kyla nu... vill ha sommar, längtar efter mina sommarkläder, vara bruuun och en massa värme. får nöja mig med lite bilder från förra sommaren så länge...
 
 
Och såhär såg lilla jag ut när jag tog mig en prommis till ica förut idag :)
 
Jag köpte kattgräs för nån vecka sedan och nu har Daniel odlat upp det, hade bara dödat skiten jag ;D men ja jag vet inte om han kommer äta det, han tyckte inte det var nån höjdare än iaf :P
 
Och titta så fint jag har det i mitt sovrum, ska dock köpa lite nya ramar till de längst bort osv...meeen.... Fantastiskt vackra underbara älskling ♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0