En liten uppdatering.

Som jag skrev sist så vart det lite party förra söndagen. Linda hämtade upp mig och vi for till Tessa, efter en stund kom Micke och Granlund också och sen vart det massa surr, musik och go dricka. Jag och Linda fick skjuts hem runt 3-4? Hade iaf väldigt trevligt :)
I tisdags for jag ner till mamma, och vi åkte till Uppsala i onsdags och gick på museum och lite loppisar. Sen på torsdagen skulle mamma till sjukgymnasten och medans så strosade jag och syster i Uppsala och jag fyndade hela säsong 2 med gossip girl för 45!! kr haha... sen i fredags vart det Enköping och fynda en vårjacka för 60 kr och fick ett par svarta converse ripoffs för 100 kr, fast skorna var inte på en loppis ifs.. jävla fynd och tack mamma <3
Utöver det har vi gått lite på prommisar och ätit god mat och bara umgåtts :)
 
Kom hem igår runt 14 och grejade på, Micke kom hit vid 19 och surrade massa skit och jag intoducerade honom för Walking dead, så vart 5 avsnitt av det haha.. sjukt vad mkt man glömt.. jävla bra serie iaf. Love it.
Han åkte iaf hem strax efter 1 och då vart det sova.
Nu håller jag på att tvätta och ska träna lite.. sen får man se vad det blir ikväll.. kanske kikar med Micke vad han ska göra :)
 
Här kommer lite bilder...dock är alla tagen med mobilen.
 
Hos Tessa i söndags:
 
 
Från trippen till mamma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0