Födelsedagskatt.

Igår kom Micke hit vid 19, vi satt och surrade till 21 sen åkte vi upp på kyrkogården och gick till Niklas grav ♥ Sen åkte vi en sväng och träffade även Tomas,Klicken,Nicklas och Adrian. Men sen fick Micke köra hem mig strax efter 23 för var sååå trött haha så somnade rätt snabbt :P
Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på... blir nog hemma som det känns just nu, men då har man ju bara varit vaken en timme ungefär så man får se :) 
 
Men just det tror inte jag skrivit på bloggen att jag slutat röka och varit rökfri i 1 år och 1 månad nu.
Efter ca 11 år som rökare, rökt i snitt 1 paket om dagen och en massa massa tusen som kastats i sjön har jag äntligen blivit fri skiten och jag kan inte vara mer stolt över mig själv, första gången jag kan säga så riktigt om mig själv tror jag. Jag kan lägga pengar på roligare saker, jag luktar gott och jag mår allmänt bättre :D
 
Låg och myste med min lilla prins imorse också, han blir hela 6 år idag ♥
 
 
Och lite fler bilder genom dessa 6 år ♥
 
 
 
Puss/ Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0