Fredag!

Tänkte ta och skriva lite eftersom jag inte gjort det nått i veckan... ifs har det inte funnits så mkt att skriva om för har inte gjort nått speciellt ändå, haha. Varit i skolan, varit hemma och just ja jag måste bara säga att jag fick mig även ett gott skratt även om jag även vart arg i början av veckan åt att vissa människor är så jävla puckad och nog alltid kommer förbli så... tycker att man borde vilja ändra betende när man varit lika dan i 8 år om inte mer? haha ja man slutar aldrig förvånas ;)
 
Kom hem från skolan förut iaf och har duschat och greja på... senare ikväll ska jag väl vara med Micke, vet inte vad vi ska göra men det visar sig väl :) Sen vet jag inte vad resten av helgen erbjuder men den som lever får se:)
 
Jo just det, var en söt liten filur som tyckte att jag borde lägga upp mer bilder på mig själv här i bloggen, haha så kör väl en rad med lite hemska "dagens" idag och ska försöka bli bättre på det ;) :*
 
 
 
Bubbas ville också vara med ♥
 
 
Pussen/ Melinda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0