Jobbig dag...

Klev upp runt 8.30 imorse och åt frukost, gick och solade och sådär.. sen vart det hem och träna en timme och nu har jag nästan nyss ätit lunch och ska ta mig en dusch.
 
Idag är en ganska jobbig dag faktiskt, mycket tankar som snurrar och man känner sig bara ledsen, nere och det kommer en våg över en med allt som hänt, alla dessa miljoner tomma löften, hur sviken man blivit och hur liten och obetydlig man kände/känner sig, önskar ingen det och önskar att alla som träffar denna person kunde förstå att det bara är tomma löften, att dom säger vad man vill höra och ljuger så det står upp i halsen på dom och att en sådan människa INTE ändrar sitt beteende, en stund kanske men sen är det samma sak igen, har man varit likadan i så många år så... och man är inte "den rätte som får denne att ändra sig"...nej usch och fy för sådana idioter.
Sen kommer allt annat som varit genom åren på det också.
Jag tänker även på Granlund och att han verkligen är borta, är lite tomt att inte få smsen som han nästan skickade varje dag.. det börjar märkas nu faktiskt.. och ja.. idag känner jag mig väldigt ensam, men det är bara och kämpa på och tänka att det blir bättre... det är inget konstigt att få sådana här dagar...kämpa, kämpa, kämpa!!!
 
Får hoppas det kanske blir lite party imorn med folket så man får ha lite skojs :)
Skriver jag inte mer sen så skriver jag imorn.
 


Kommentarer
Postat av: Lynn

Skickar en bamsekram till dig! <3

Svar: Tack gumman <3
Melinda

2013-04-30 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0