Justin Bieber...

Alltså jag måste yttra mig om all jävla hat kring Justin Bieber, alltså kom igen? vad är grejen... känns som att personer hatar honom bara för att man ska göra det, killen har talang, han är duktig på det han gör, han kan spela flera instument, dansa och sjunga, miljontals tjejer dyrkar honom och killen är stenrik... avundsjuka må tro? haha ;)
Nu när han spelat i Sverige absolut första gången så förstår många inte hur tjejerna kan reagera som dom gör och att dom gråter, alla säger att dom är pinsam osv..
Jag förstår dom ändå, jag har sätt Britney Spears 2 ggr och grät båda gångerna, det är en sjuk upplevelse att vara under samma tak som en person man ser upp till.. jag kanske inte var så hysteriskt men jag vet inte hur jag skulle reagera om hon kom in här nu och jag träffade henne face to face... och känslan att se sin idol för första gången som många av dessa tjejer gjorde nu dessa dagar är obeskrivlig, så jag klandrar dom inte :)
 
Nej jag är inget fan av honom, han har gjort några bra låtar, han är duktig och jag måste ju erkänna att fan, killen börjar bli riktigt snygg nu när han kommit upp i åldern, skulle lätt ligga med honom, haha :D
 
Här är mina två absoluta favvo låtar.. och fan kolla in karln, man kanske ska bli en belieber? Haha nej men fan ge killen cred för att han har lyckats och lever sin dröm istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0