Onsdag!

Kom hem för ett tag sen, var på skolan fram till 11.30 ungefär sen åkte jag ner på stan och träffade Micke och Granlund och satt i solen en stund och tog en glass, super mysigt :)
Har inte alls mycket planerat idag, blir nog bara att slappa, laga mat och mysa på hemma.
Igår runt 14 gick jag ner till parkering vid ego för att Micke stog där och surrade med Tomas och Adrian.. så vi surrade med dom en stund innan vi körde hem Tessa och drog till birsta och strosade en sväng, gick och åt middag på IKEA och vi svängde även in på rusta och sådär :)
 
Hahahaha och just det, efter det så åkte vi till XXL för att Micke skulle köpa skor och jag ser en träningscykel som jag tänker att jag ska prova, dock fastnar jag med foten när jag ska kliva av så jag välter hela cykeln, får den halft över mig och landar på rumpan, snacka om att jag garvade och det kom precis in massa folk så jag lär nog ha gjort deras dag iaf :P Har rätt ont i högra skinkan nu, haha aja men ibland får man bjuda på sig själv ;)
 
Hmm? Tror nog inte jag har så mycket mer att skriva just nu, men slänger in en bild på hur jag ser ut idag...
 
 
Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0