Test.

Har inte gjort nått speciellt idag så slänger in det här istället :)

ALLMÄNT:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Fyra stycken.
Vad tycker du om kärlek? Både underbart och skit.
När kramade du någon sist? I lördags
Saknar du någon speciell person? Ja det finna några stycken.
Har du svårt för att bli kär? Nja, kan jag väl inte påstå
Är du singel? Oooja :D
Vad tittar du på hos en kille/tjej? Jag är ju som sagt bi och alltså jag faller inte för nått speciellt, man känner det om man känner det liksom, men tjejer är ju sjukt mkt snyggare att titta på och det är ju dom man kollar efter på stan, så det är ju helheten bara, mums :D
När fick du senast en komplimang? I lördags.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Hånglat med någon av samma kön? Ja
Haft sex? Ja
Haft sex med någon av samma kön? Ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej men slagit någon
Skämts över dina föräldrar? Lite
Sagt jag älskar dig och menat det? Såklart
Tar du droger? Nej fy faan.
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? Trosor bara
Vad hatar du verkligen? Människor som ljuger, droger och massa annat
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Tror inte det
Vill du ha barn? Inte just nu
Vad är du missnöjd med på din kropp? Mina bröst och min näsa, vill operera det.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förutom jag var det väl Daniel när jag var nere hos mamma.
Såg dig gråta? Micke och Linda
Fick dig att gråta? När jag pratade om all skit som varit
Du delade en dricka med? Oj var länge sedan jag delade en dricka med nån, blir nog Robin då...
Du gick på bio med? Var nån månad sen det med men ja... Robin
Skällde på dig? Oj...vet fasen inte
Sa någonting till dig och vad var det? Daniel och vi skulle höras sen.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Nej

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Har bara mobilen så ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Haha nej konstigt nog inte.
Bra kompisar? Ja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0