Träning+Mat

Har precis tränat lite och ska äta lunch tänkte jag... är så glad att jag för en gångs skull håller fast vid det här och fortsätter (är inne på min 3e månad) men börjar man se resultat så det blir ju roligt och man går upp i vikt, dock har jag fastnat på 55-56 kg nu och det är rätt frustrerande men ska öka matintaget lite och bara fortsätta träna så kommer det...
det jag är mest glad över är att min rumpa börjar komma tllbaka, som jag saknat den haha, är typ det enda jag gillat på min kropp och när jag rasade i vikt så försvann ju allt...
men men det taaaar sig sakta men säkert :D
 
Bjuder på dessa bilder bara för att jag är så glad att det börjar synas och sen är det ju min blogg också haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0