Trött tjej!

Tänkte uppdatera lite om helgen då... I fredags så var jag på skolan och sen var jag och käkade lunch med pappa :) Runt 19 kom Micke och hämtade mig och vi for till birsta en sväng, var på Ö&B och köpte lite nödvändigheter och svängde in på H&M och köpte ett par solglasögon,jeans och en deo :)
Efter det åkte vi hit och kikade på Walking dead och bara tog det lugnt.
 
Igår hade jag inte tänkt och göra så mycket men Micke frågade om jag ville följa med till Klicken och dricka lite så runt 19-20 åkte vi dit, dom hade gjort upp en brasa på gården så vi stog ute hela kvällen och surra skit och hade super mysigt :) runt 2-3? åkte jag, Linda, Klicken och Nicklas på big boy och käkade innan det vart hemgång. Somnade strax efter 4 någon gång och vaknade kl 8, drack vatten och glodde på tv... dock somnade jag en timme till efter en stund men gud vad trött jag är... har duschat, gått på affären, ätit och greja på för att bli piggare men icket :P är ifs inte bakis och mår bra men denna jävla trötthet som sagt!!
 
Har inte tagit så mycket bilder, men såhär såg jag ut i fredags och igår, dock hade jag utsläppt hår.
 
 
Lite bilder från igår, haha mäster fotografen liksom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0