Walking dead!

Micke for precis hem, han kom förut och vi åkte på pizzan och käkade och sen har vi suttit och kollat på walking dead :) Ska väl ta mig något att äta och kika lite på tv innan det blir sängen.
Har varit rätt skönt väder idag trots att det inte varit någon sol, men det känns som att man äntligen kan få upp hoppet lite och även se att snön äntligen börjar smälta bort :D
 
Jag hoppas denna sommar kommer vara helt underbar, vet iaf att jag kommer slippa så mkt ångest och jävulskap iaf. Det blir lättare och lättare för varje vecka som går och skönt är väl det. Men det är samtidigt jobbigt... dock är det inte direkt så konstigt, kan vissa människor inte bete sig eller bryr dom sig bara om sig själv så är det ju så... man kan aldrig få ett riktigt avslut med en sådan människa och man får helt enkelt försöka acceptera det.
Kommer ta lång tid innan jag kan lita på någon igen och det var länge sedan man kände sig riktigt glad, såklart man har bra dagar också men man kämpar ju på iaf och det är faktiskt inget man bara glömmer...
 
Är glad att jag börjat prata med en viss person också och jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten... även om vi inte pratat så länge och det kanske är lite komplicerat just nu och kan både bara lite jobbigt och roligt på samma gång... vi pratade lite om detta idag därför kände jag att jag ville skriva av mig lite,
Men denna person är så fruktansvärt gullig, fin och verkar så snäll... så vore dumt att inte vilja hålla kontakten :)
 
Aja nog om detta... mitt mående kan vara värt att prata om men inte personen som ställt till det, om man ljuger och håller på sådär så får man ta att hela tiden förlora människor och må piss för stunden tills man hittar nya att behandla så... är inte värt att lägga tid på att ens nämna dennes namn eller någonting alls egentligen, är bäst att försöka låtsas som dom inte existerar för sådana människor kommer för det mesta aldrig någonsin ändra sitt beteende.
 
Imorn då? Jag är ledig så ska väl träna lite iaf och sen får jag se :)
Men efter detta "deppiga" inlägg så säger jag tjingeling för nu, kanske skriver imorn.
 
Trött och gammal jag börjar se ut tycker jag, haha... slitentjej_87!
PUSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0