I brist på annat då

någon som förstår dig: Tror inte det finns någon som verkligen gör det
någon som du saknar: Finns några stycken + familjen
något som du längtar efter: sommar
någon som du hatar: vinter

Vem:
vem kramade dig senast:
Lynn
vem pussade dig senast: hehe;P
vem ringde dig senast: Daniel
vem ringde du senast: Daniel
vem var hemma hos dig senast: Daniel

vem var du hemma hos senast: Daniel

Jag:
saknar någon just nu: Japp
är rädd för att bli övergiven: Ibland
svär ofta: Japp
sjunger i duschen: Ibland
är en morgonperson: Har blivit
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Varför inte?
är kär i kärleken: Ibland
skrattar åt mina egna skämt: Haha kan väl hända
vill ha barn: Som det känns just nu, Nej!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Självklart


Har du:
glasögon/linser:
Nej
piercingar: Nej men har haft
syskon:1 bror och 1 syster
jobb: Nej
rymt hemifrån: haha ja för länge sen
färgat håret: Japp
sagt "jag älskar dig" till någon: Japp
varit kär: Japp
dumpat någon: Japp
gjort något olagligt: Nja
somnat i skolan: halft
brutit ett ben: Nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Japp
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Japp
smugit ut utan lov: Ja när jag var yngre, haha
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jodå
en hemlighet som ingen vet: Japp
sovit en hel dag: Japp
somnat gråtande: Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0