Svårt....

Tänkte slänga ihop nått som är nästan omöjligt men det gick till slut, vilka låtar/videos jag tycker är bäst på varje Britney album osv, älskar varenda en och tycker verkligen inte en enda låt eller video är dålig men jag lyckades, haha.
 
Från Baby one more time? Låt: Born to make you happyVideo: You drive me crazy.

Från Oops i did it again? Låt: Dont let me be the last to know,  Video: Stronger.

Från Britney? Låt: Lonely,  Video: Im a slave 4 u.

Från In the zone? Låt: The hook up,  Video: Everytime.

Från Blackout? Låt: Piece of me, Video: Gimme more.

Från Circus? Låt: Mannequin, Video: Circus.

Från Femme Fatale? Låt: He about to lose me, Video: Till the world ends.

Världsturne (som jag hade velat sätt)? Måste jag nog säga är Dream within a dream tour.

Bästa framträdande? Im a slave 4 u på VMAs 2001 och Satisfaction/Oops i did it again på VMAs 2000.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0