Babbel

Solen skiner och värmen börjar komma tillbaka lite igen, äntligen
Har iaf nyss ätit frukost och ska väl träna lite tänkte jag, måste ju hålla i det där så det inte försvinner
Har faktiskt inte gjort så mkt sista tiden, kom in i en såndär halv jobbig period igen men man må väl förska fixa till det. är tyvärr inte det lättaste men man fååår inte stänga in sig, dock blir man så trött och tappar lusten att göra nått alls 
Vill verkligen åka ner till mamma också, ska ju göra det tack och lov, behöver komma hemifrån. Men vet inte riktigt när bara, hoppas på att det blir senast nästa vecka iaf
 
Snart släpper bsb sitt nya album alltså jag längtar så jag döör, har hört lite smakprov och det är ju så bra!!! Nästa vecka smäller det
 
Om bara Britney kunde släppa sitt snaaaart, det längtar jag ännu mer efter såklart, kommer vara så jävla bra som alla andra av hennes album, som att min kärlek kan vara dålig? I dont think so...
 
 
Hmm mer då? Nej jag vet inte om jag har så mkt mer att skriva just nu, men jag återkommer väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0