En update.

Har inte hänt så mkt senaste dagarna så har inte funnits nått att skriva om.
Men igår var jag med världens finaste Lynn, träffade henne i stan runt 11 och vi satt vi ån ett tag och sen bestämde vi oss för att åka ut hit så vi gick ner till hamnen och satt oss på bryggan och njöt av solen och surrade massa strunt :) sen gick vi och käkade på grillen, gick på affären och sen tillbaka hem till mig, gick ut igen och tillbaka ner till hamnen och sen strax efter 19 åkte hon hem, Hade iaf super mysigt hela dagen :*
 
Imorn är det dags för gatufesten igen, redan gått ett år sedan vi var där men känns nästan som igår.
Får se om de blir vi tjejer som brukar vara men jag tvivlar tyvärr på det i år :( Hur som haver ska jag väl iaf vara med Cissi äääätntligen ♥ Kommer nog ha, eller nog? vi kommer ha skoj såklart :D
 
Träningen rullar på den också, vart lite lite där när jag var till mamma och så men har nu börjat med 30 days squat challenge, gjorde 160 st idag och har 10 dagar kvar... jobbigt men det ger ju resultat... har även nu idag börjat med både pushup och situps challenge med :D så man får se hur det ser ut sen och utöver det gör jag annan styrketräning också :D Men det börjar hända grejer iaf :D
 
Kolla hur jag såg ut ungefär fram till jag började i feb, USCH (finns knappt bilder på mig/min kropp då för hatade att vara med på kort):
Nu, 5 månder senare:
 
Bilder från igår ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0