Jobbig tid!

Senaste tiden har man stått och sätt på när en person som betyder så mycket falla längre och längre ner utan att man kan göra något. Det är så fruktansvärt jobbigt och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre... vet inte vad jag skulle göra om du försvann från mig, du har funnits där så länge och jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Tänker på det varje dag och önskar att jag kunde göra något men det kan jag inte.
Att stå på sidan av och se en så vacker människa förstöra sig själv och försvinna längre och längre bort från alla är hemskt... önskar att jag bara kunde få dig att förstå, få dig att bli bättre och sen bara kunna ringa dig och surra skit, gå ut och festa och ha roligt och bara ha dig där i mitt liv som förr, jag hoppas verkligen att den dagen kommer och att allt ordnar sig, för klarar inte av att förlora dig.
 
♥Jag älskar dig till månen och tillbaka oavsätt vad som än händer♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0