Oh oh!

Var iväg på stranden igår med Daniel, njöt av värmen och solade lite... vart dock inget bad.
Idag var vi iväg igen och hade med oss Harry, kastade pinne med honom och njöt av solen.
Stefan och två av hans polare kom förbi med båten och jag som inte hade tänkt bada hade inte så mkt att säga till
 om när Stefan lyfte upp mig och doppade oss två tillsammans var ifs väldigt uppfriskande... när dom drog så åkte vi hem, gick hem och duschade av kroppen och nu sitter jag här... måste ner på ica och handla lite.

Imorgon på dagen ska jag till pappa, äta lunch och umgås.. ska bli super trevligt
 
 
Och jag åker till mamma på söndag, yääy äntligen Härligt det ska bli. Umgås,kanske hitta på nått skoj och bara vara där några dagar helt enkelt
 
Haha jag älskar och ha Britney istället för vanliga smile gubbar, blir lite roligare så tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0