Återträff

Ja igår var det som sagt dags för klassåterträffen. Jag duschade och gjorde mig klar och runt 19 följde jag med Daniel upp till Linda och satt där och surrade skit och sådär, sen runt 22 kom Emil så vi gick hit och drack lite mer innan jag, han, Erik.J, Daniel, Peppe och Peter tog taxi till stan... kom till aveny runt halv 1 kanske? Träffade Emma, Linda, Tina, Emma.J, Frida, Anders och massa folk.. så jäkla roligt :D 
Sista timmen spenderades på dansgolvet där vi hittade Erik och haha nu försvann hans namn ;P Dom spelade massa gamla hits och vi hade super skoj verkligen, det är väl bara det jag typ har bilder från, tyvärr.. haha kameran dog. När det stängde stog vi ute och surrade en stund innan Fredrik kom och då följde jag med till honom, somnade väl runt 6? och vaknade upp riktigt runt 10 :) Var väl kvar där tills 12 nån gång? sen gick jag ner till stan bort på first hotel och träffade Daniel som hade tagit in på hotel och efter en stund kom Linda och hämtade oss. Då vart det raka vägen hem och äta, duscha och bli människa igen. Men hade iaf jävligt trevligt hela kvällen och natten ;) Nu ska jag lägga mig i soffan och dö, haha...pussis.
 
Här är väl bilderna jag han ta :P
 
Från mobilen:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0