Fullt upp

Åkte till farmor idag runt 11, vi gick och handlade efter en stund och gick hem och åt lunch och sen har jag hjälpt henne att städa :) vi åt även middag och sen åkte jag hem runt 18, och nu har jag nyss tvättat ur hårfärgen och har packat lite för åker ju till mamma imorn och blir borta några dagar, så skönt :)

Är fasen fortfarande lite trött sen i lördags, var dock tröttare igår och värst var väl söndagen, ifs var man på krogen tills det stängde 3 och sen var ju jag och Figge vaken till 6 och sen sov man knappt ens 4 timmar och sen åt man inte riktigt heller och att man druckit + att jag fick gå i värmen, utan solbrillor och se förjävlig ut ner till stan, hahaha snacka om "walk of shame" (kunde dock känna mig lite bättre när Daniel inte mådde så mycket bättre, haha) sen var det bara att hålla sig vaken hela dagen/kvällen och runt 22 på kvällen när jag skulle se cafe bärs fick jag kämpa haha så somnade innan 23 då.. märks att man börjar bli gammal och inte pallar trycket ;D Äh var lätt värt det ändå för hade riktigt skoj :)
 
Nej nog om det nu ska jag nog kika lite Prison break eller så innan man ska sova ;)
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0