Hemma igen.

Har haft super härliga dagar hos mamma :) Kom ner runt 15 i onsdags.... mamma och Niclas skulle iväg en sväng så jag och syster gick ner på pizzan och tog en sallad och surrade. I torsdags åkte vi och handlade lite och sådär bara, vart grillat med sallad och grejer och det var sååå gott och sen gjorde vi inte så mkt.
 
I fredags så åkte vi in till sthlm runt 11 och kikade på Emmas student, medans Niclas,mamma och dom stannade kvar så åkte jag och syster och mötte upp Saga på t-centalen, gick på donken och hm en sväng innan vi åkte till grönan, vi hade så jäkla skoj och jag åkte mer än jag trodde, dock inget som snurrar för mkt för då kräks jag, haha.. vi käkade mat, lyssnade lite på 3 doors down som spelade där kl 20 och sen runt 22 åkte vi hemöver :)
I lördags gjorde vi inte så mycket, mamma och jag åkte ner till slottet en sväng och tänkte ta en visning men vi orkade inte vänta så tog bara första våningen då man får gå själv, men det var mysigt ändå^^
Senare vart det paj till middag och Linnea(Niclas dotter) och hennes kille kom också... dm drack lite grann och gick ner på puben men jag stannade hemma med hundarna, orkade verkligen inte.

Igår var vi till grillby och kikade på broder som spelade match, han gjorde såklart mål som vanligt :D tyvärr slutade det 1-1 men är stolt över hur duktig han är ♥
Ja efter det vart det middag och sen idag åkte jag hem, syster åkte med men hon är hos pappa... så det var mina dagar i korta drag... här kommer lite bilder iaf.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0