Midsommar

Nu har midsommar och allt varit så vad gjorde jag? Jo jag gjorde mig klar och donade på tills runt 18 då jag gick ner till Peter, Emil, Erik och Hellman som hade slagit upp partytält och sådär nere vid verkstaden.. satt där och drack, dansade och hade super trevligt. Linda, Micke, Tessa, Janna, Peter och fler kom också så det var super skoj^^ Kom hem runt 3 och la mig och sov... mådde inte alls bra på lördagen, usch men tog mig iaf ner och köpte chips och dipp och sen gjorde jag inte mkt.
Jo i torsdags var jag ju med Lynn, åkte till birsta och strosade runt och åt mat och sådär.. super mysigt :D <3
 
Nu idag har jag varit hos tandläkaren och dragit en visdomstand, hade börjat fått en jävla tandvärk så äntligen är det gjort. tog inte ens 5 min haha så det gick fort och smärtfritt :D
 
Får se vad resterande veckan har att erbjuda men nästa vecka är det ju dags för gatufesten igen med brudarna, herregud vad fort det går... känns som att vi nyss var där, haha.
 
Aja slänger upp lite bilder iaf...

Midsommar:
 
Random:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0