Full och glad

Ja då är det väl dags för en uppdatering, i tisdags på valborg så drog vi som sagt till Klicken och Malin, vi vart några stycken ändå och även Ida och Carro kom ut senare, super skoj :) Vi satt vid brasan och surrade, det dansades lite och ja haha det var en väldigt intresant kväll helt enkelt ;P hahaha. Kom iaf hem runt 5 på morgonen och tvär somnade..var länge sen jag var så pass full ändå :P Sen på onsdagen vaknade jag runt 11 och Nicklas ringde och frågade om jag ville med och ta en glass så jag klev upp och duschade av mig brandröken, hua allt luktade skiiit... sen runt 13 så mötte vi upp Anton och Tom och käkade på ögrillen sen drog vi till birsta och käkade en glass och kollade på folk... dock var man ju heeelt slut och trodde jag skulle ramla ihop där inne ett tag haha...Vi for ut till Klicken och Malin en sväng efter det och sen åkte jag hem och åt runt 17 innan Micke hämtade upp mig och vi åkte tillbaka dit ut och bara tog det lugnt till runt 21 då det vart hemgång :)
Nu ska jag fortsätta se Prison break och sen sova... Imorn ska jag väl vara med Micke så får se vad vi hittar på :)
 
Vart inte direkt många bilder eller haha.. aja pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0