Hmm..

Sitter och dricker en kopp kaffe och klickar runt, vad har jag gjort senaste dagarna då? Inte så mycket faktiskt...i måndags åkte jag coh Micke till birsta och köpte en dammsugare och tog en glass, gud vad underbart väder det var. Sen i tisdags var jag till skolan en sväng, sen på eftermiddagen kom Micke hit och vi åkte ut och tog en glass, åkte upp till kyskogården en sväng och sen runt 20 åkte han hem och jag och Nicklas tog en lång prommis :) Igår så var det tänkt att jag skulle följa med Micke på birsta och kika efter ett par skor men han var tvungen att jobba över så han kom hit en sväng på kvällen bara. Så ja förutom det har jag väl städat, kikat på Prison break och ja det gamla vanliga :)
 
Nu kl 10 ska jag tvätta och sen får jag se vad dagen erbjuder, naturligtvis ska det bli kallt och regn nu när värmen äntligen börjat komma... Men man får väl stå ut lite till, snart så :D
Fyller ju även år snart... eller snart men 26e, hela 26 år herregud vad tiden rinner iväg haha.
 
Men ja, Har glömt av och knäppa kort... måste börja göra det igen!
Vart två på birsta iaf.. haha
 
 
 
Nu den 1 juni är det dags för klassåterträff också, 10 år sedan man gick ur 9an, Fatta 10!!!?? år... känns som det var igår. Dock vet jag inte om man kommer gå, isf blir det efter middagen och det när det är "eftersläpp" men får se hur man gör :) Skulle vara roligt iaf.
Här får ni en bild på oss... visst var vi söta? Jag sitter där i mitten med mitt naturligt blonda hårsvall, haha.. liten_söt_tjej_87!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0