Instagram

Kikade på eurovision med Ida och Alexandra i lördags, härligt att det var lugnt :)
I söndags runt 19 gick jag med Markus på grillen och satt oss i solen och åt mat och glass... sen på ica och efter det hem till honom, vi gjorde väl inte alls mycket... men han fick mig att skaffa instagram, Ida har också varit på mig om det där så gjorde det nu då... Mhcl87 heter jag där om ni vill snoka, haha. Känns som att jag var den enda personen i världen som inte hade skaffat det än men nu är det gjort... får se det som en anledning att knäppa kort :)
Igår kom Daniel och vi kikade på prison break, lär bli så idag också.. har för övrigt varit på skolan idag och gick på stan en sväng efter och inhandlade nya ballerina och såndär luktspray till skor och så som tar bort lukt.. får se om det funkar nu då :)
 
Äh har inge mer och skriva.. slänger upp en instagram bild och en bild på Idas söt tjej som skulle mysas i lördags...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0