Kaffe.

Sitter och dricker kaffe nu och ska väl äta någon frukost snart. Idag ska jag fara in till skolan och sen runt 16 plockar väl Micke upp mig så ska vi åka till birsta en sväng, han måste hitta några skor, det vart aldrig av förra veckan. Lär väl bli middag där med sen får jag väl se vad som sker :)
Tycker den här jäkla solen och värmen kan ta att komma någon jäkla gång, börjar bli så otålig!! VIll börja använda shooorts :(
Ifs var det rätt skönt väder igår efterniddag då jag tog en prommis med Hellman :) hmm? Ja det vart en liten uppdatering iaf.. m å s t e börja knäppa kort! haha...
Men skriver mer sen eller imorn eller ja när jag känner för det ;P
 
Tänk att jag sätt denna skönhet 2 ggr ♥ Oj oj oj, kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0