Min dag!

Idag blir jag hela 26 år gammal, så grattis till mig ;D Hua vad tiden rinner iväg :P Har dock inget planerat, ska träna lite snart och städa lite och sen får jag se om Markus svarar och vill ta en glass med mig annars får jag se vad jag gör :)
 
Har iaf haft en super mysig helg, i fredags åkte jag in till stan och mötte upp Lynn, vi tog bussen ut på ön och gick och handlade mat på ica och sen gick vi hit.. vart lax och potatis, super gott :) Vi drack någon cider och surrade massa skit och spelade spel :) Sen igår gick vi en sväng på stan och gick och fikade och sådär innan hon åkte hem strax efter 15 :) Hade iaf super trevligt gumman, det får vi göra om tycker jag :*
Iaf så efter hon åkte så mötte jag upp pappa vid 16 och vi gick på All stars och åt middag och sen gick vi till han och åt glass och surrade i några timmar och jag skrattade så tårarna rann när han berättar om saker, haha ♥
Åkte hem med 21.15 bussen och kom bara hem så ville Nicklas att vi skulle åka till Klicken och Malin en sväng så följde med dit en sväng men runt 23 åkte vi hem igen och det vart sova :) 
 
Finns tyvärr inga bilder just nu.. ni får kika på insta, mhcl87! Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0