Party!

Igår skulle vi ha druckit men Ida kände sig dålig så vi bestämde oss för att skita i det, sen kom hon på runt 15 att vi ändå skulle göra det så bolaget han ju stänga men Daniel hade öl så det löste sig ändå...
Micke var här också så började med att vi fyra satt och spelade lite spel och sådär innan Nicklas kom förbi och sen ramlade dom andra in också.. jag, Ida och Daniel dansade i flera timmar alltså till och från.. fan vad jag svettades men var på så jävla bra humör och hade så sjuuukt roligt... eftersom inte alla drack så åkte ju folk en efter en och runt 5 drog Ida och då hade Rickard och Daniel somnat i min säng så tänkte först lägga mig där men det vart för trångt så jag snodde täcket och la mig på soffan haha...vaknade rnt 11 idag och städade undan runt 12, sen runt 16 kom Micke och Nicklas hit och vi åkte ner och tog en pizza på apolo :) Daniel ligger utslagen i min soffa nu och jag ska väl snart slå på Prison break, Men hua hade så rolgt igår, tack alla för det :D
 
Fick massa bilder för en gångs skull så här får ni ett gäng iaf och det vart såklart världens bästa bilder och man är ju så snygg, haha!!
 
 
Titta min vackra samling också, mina käraste ägodelar ♥ mer ska det bli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0